aku hazel si shutterbugs! smile....

Saturday, December 11, 2010

suka tabur janji

tabur janji? tabur janji tu macam tabur dedak kasi ayam itik makan atau tabur baja kat tumbuhan kasi hidup segar bugar? 

APAKAH kena mengena dedak ayam ngan baja dalam entri kali ni? ekseli tiada kena mengena pon, sekadar pemula ayat ataupun nak kick start menulis belog yang dah lama aku tak hapdate ne. entri yang lepas-lepas aku selalu janji nak update blog, nak update blog dan nak update. tapi harem... tiada masa yang sesuai. aura nak menulis pon tak dak inikan pulak nak suruh jejari yang gebu-gebas ne ligat menari dan mengetik keyboard .... 

harapan la semua itu... lain hari je lah hapdate... aku sekarang kalo on9 pon sekadar ck email dan update status. kalo rajin sikit aku buat bloghopping kat blog kegemaran seperti awek yang kat Pullman tu, pakwe kat Moscow, abang Macho kat Senawang, super geek yang nun jauh kat Jepun. banyak tu. aku kan suka membaca. uiceh...

entri kali ni aku nak menabur janji lagi. aku rasa di entri yang akan datang aku nak buat penggulungan hujah uiceh, alah sekadar ringkasan cerita carcamarba aku pada tahun 2010 ne. sekali gus juga aku rasa aku nak buat entri pasal bajet dan azam 2011...

harap nya, semua berjaya direalisasikan... tabur janji lagi ye.. 

p/s: tabur janji ne bahaya ke tidak? 

No comments: