aku hazel si shutterbugs! smile....

Tuesday, November 17, 2009

apa kau rasa?



apa kau rasa bila mana diri kau tak di hargai? sedangkan kau berhempas pulas, bertungkus lumus dan merelakan diri berkorban demi erti sebuah persahabatan.
adakah mereka yang kau anggap kawan itu faham akan definisi persahabatan itu sendiri? dimana silap aku sebagai seorang sahabat dalam hubungan ini?
aduh!.. aku menghela nafas aku sedalam dan sepanjang yang boleh....apa salah aku....? kadangkala aku tak mengerti kenapa di saat mereka kesusahan barulah
tercari-cari dan meraba-raba didalam kegelapan mencari aku. kenapa di saat susah, kau mencari aku? adakah aku sekadar pitt-stop dalam perjalanan kehidupan
yang kau sendiri mulakan perjalanannya? oh! aku dah faham, i'm just your crying shoulder!tapi disaat kau sendiri sudah senang tanpa belenggu masalah yang
terbeban sebelum ini. kau tinggalkan aku! konklusi yang aku simpulkan sendiri sudah tersimpul mati. aku wujud atau tidak kau masih boleh hidup bukan?
tapi aku agak terasa, terguris dan  bertapa makan dalamnya perbuatan kau terhadap aku.bilamana aku perlukan kau. kau lari jauh tinggalkan aku yang hampir
terkunci dalam penjara gelap aku sendiri.ok! FINE! next time jangan kau cari aku lagi. dan jangan bebankan aku dengan masalah kau yang remeh tu...

so much for friendship!


No comments: