aku hazel si shutterbugs! smile....

Sunday, November 15, 2009

sukarelawan atau paksarelawan?

pada dua puluh lima hari bulan sepuluh tahun dua ribu sembilan, saya bersama teman-teman secara sukarela dan paksarela nya telah berjaya menjejakkan kaki ke zoo negara. setelah sekian lama nya tidak ke sana saya  dapati begitu banyak perubahan yang berlaku. seperti tadak KFC.betol... dulu time kecik-kecik ada ja.... har... har... har.....

AGAK SKEMA YA AYAT DI ATAS......

bulan lepas aku pi zoo. untuk kerja sukarela.. dapat markah tau.... ni untuk sijil aku jugak... best. penat dan have fun jugak lor sepanjang aku di sana..... bagi makan gajah, kambink gurun, boya dan cemacam spesis cipan.....selain itu aku jugak berjaya membuat kerja-kerja pembersihan kandang-kandang dan stabel-stabel kuda.... har3..... sebagi seorang suka dan rela.. aku nya lagi 1 tugas adalah menyediakan makanan untuk satu zoo.. tidak termasuk pekerja....


gambar ni berjaya dirakam semasa gajah tersebut baru lepas wee-wee.....



hippo ne sweet.. cem senyum kat aku je.... huahahaha.....

dekat zoo tu kan ada la satu family hippo yang sweetttttt.. kiut dan montel....
siap ada baby lagi... baby hippo tu baru seminggu lahir.. dah bleh jalan... aduh.. kiut... oleh itu aku menyeru agar kalian datang beramai-ramai ke zoo untuk jadi sukarelawan... besh.....


No comments: