aku hazel si shutterbugs! smile....

Monday, November 16, 2009

enam belas hari bulan november dua ribu sembilan

harituh aku balik kedah.tak lama,sekajap saja wei...
sekali kakak aku ada lor bagitau pasal sale kosmetik maybeline n loreal.
jadi aku pon joint lah beliau dalam aktiviti terapi beliau. time kat
tempat sale tu aku telah berjaya membeli Liquid Foundation. setelah aku
apply kan kosmetik plastik itu kat muka aku aku rasa cem cantik dan muda
3 bulan.. huahahahaha.. terasa diri amat kiut dan chumel sepanjang hari.
mak howt nyah.. sampai ada 2 peminat datang nak bergambar dengan mak you know!


ni la dua orang peminat yag aku maksudkan.. howt kan aku?

ahaks!.....

sampai saja gue di class adik gue si azry tu pulak nak bergambar dengan gue.
tapi dalam pic ni aku tak howt.. aku sengal-sengal ubi gitu macam si azry..
adesh.....






kami tak howt tapi sengal


shengal lah ......


p/s: aku rasa aku tersangat lah kiut. cara tak? ibarat masuk bakul angkat sendiri siap naik lift.




No comments: