aku hazel si shutterbugs! smile....

Sunday, January 16, 2011

kembali mengetik keyboard

memetik akan tajuk entri kali ini, "kembali mengetik keyboard"

keyboard yang ada bunyian musik kah? atau keyboard yang punya huruf dan angka? sudah pasti keyboard yang mampu keluarkan patah bicara ketika di ketik.. keletak keletuk...

its been a while... aku ne dah macam tak banyak bunyi dan banyak story lately... nak cerita akan perihal tempat koje, aku rasa cem tak proper... nak ceita akan perihal daily routine aku rasa lame habis... erghhh.... semenjak tidak lagi aktif seperti dulu yang bilamana akan aku buat posting selang sehari dan semenjak dalam tempoh dua bulan ini. aktivit keletak keletuk amat kurang sekali... hasrat nak menulis tu ada. tapi tersimpan rapi dalam peti besi... ceh.. ayat tak leh blah..

jadi, kesimpulannya ialah... aku perlu berevolusi... ini salah satu ayat sakai... evolusi tang mana pon i tatau nok...natang bewok lak ayat...


sudah-sudah la dengan mukadimah yang meraban sampai ke laut tu... dalam entri ni aku ada point yang nak di sampaikan... mana nak mula pon aku tatau...baiklah.. lately banyak pulak problemo yang melibatkan status ekonomi Hazel Ruslan... bila nak gaji ni? meratap tau nak tunggu gaji... semput-semput.. gagaga... nak merompak lah lepas ni.. cepat sikit kaya.. haha sape nak jadi partner in crime? sila PM aku.. gagaga...

kalo aku nak bercerita akan resolusi sempena tahun baru pulak.. aku rasa cerita tu dah basi sama sekali... resolusi yang sama setiap tahun.... diet dan bersenam... tiap-tiap tahun sure ada dalam list resolusi... yang best pulak, tak pernah accomplish... cliché bukan... BORING...

this year aku nak abaikan resolusi yang tak pernah direalisasi  tu... nak tengok sikit apa jadi... 

aku dah tiada modal nak menulis.. aku tido dulu.. esok koje.. 

p/s: aku rasa aku nak upgrade sesuatu...

No comments: