aku hazel si shutterbugs! smile....

Tuesday, January 4, 2011

...sila cuba sekali lagi

meow....



GAGAL...

aku GAGAL... bukan gagal exam yang dapat 5C atau 7D.. GAGAL aku tiada kaitan dengan exam... cuma GAGAL sebab tak dapat nak mengetik keyboard dan menulis blog... kalo baca previous entri mesti ada title Countdown... konon-konon nak menulis dengan riang la sebelum masuk 2011..

ceh... awal-awal aku dah tewas... tak cukup komited gamaknya... ceh.. hot-hot chicken shit dalam menulis blog...  bila tak komited. mulalah nak guna alasan seperti " aura menulis tak mari" atau " jari-jari comel ini tak mampu menari dengan riang di atas papan kekunci"  Puhh-lis lah Hazel Ruslan oi...

hahaha... ^^,)/


semenjak aku bertukar menjadi siput sedut [sekadar perumpamaan yang tiada kaitan] aku ne selow semacam.. uiceh... aku lebih banyak membaca dari menulis... baca blog itu dan ini... remain as a reader...not a writer... dan aku selalu berharap agar ada satu hari yang sesuai habis untuk aku menulis kembali... isu atau topik tidak di tetapkan.. semuanya random dan spontan...

tapi bilakah hari itu akan tiba? entah la mak cik limah...





p/s: bersempena tahun 2011 ne.. aku nak jadi seorang yang rajin membaca...

MEMBACA JAMBATAN ILMU

No comments: