aku hazel si shutterbugs! smile....

Saturday, April 17, 2010

jobless??

hampir 3 minggu aku tidak bekerja... UNEMPLOYED katakan... berkebun menanam anggur ne memang siksa weh.... nak tunggu hasil tu memang makan masa... sambil-sambil aku menunggu untuk 'makan besar'... ada la aku buat keja part time edit gambar kawen... trimas kepada Encik Kanon sebab bagi job edit gambar kat aku... kembung jugak la poket aku untuk bulan ne. insyaallah boleh survive bulan ne sementara nak dapat keja. KACHINg... kaching... bunyi duit.. hahahaha.....

minggu sudah aku menghabis kan sikit saja duit simpanan aku untuk terapi....  beli komik.... lama sangat tak baca komik.... rasa riang ja... weee huuuu...... jadi sepanjang aku tiada majikan ne.. aku banyak habiskan masa yang komfem memang leisure gegila dengan baca komik..  lagi satu.. kalo aku rajin aku shoot gambar...  kebanyakan aku buat self portrait la.... sape lagi nak shoot kat aku kalo bukan aku... pacak tripod sudeh.... set timer... dan SMILE bebeh....!!!!

aku jugak suka masak dikala aku lapar.hehehe... aku boleh masak ok!!! ini statement tau!!! perhatian kepada ibu-ibu jejaka malaya.. cik hazel pandai masak!

huhhuhuhuh... masuk bakul angkat sendiri siap naik escalator neh!! harharhar.....

hidup... oh hidup!!!!


-----------------------------------------------------------------------------
session bergambar suka hati
 gambar ne aku snap sndri dalam mini studio aku... terpesona tak ngan mata aku... grrrrr.. meow....
owh... aku tatau nak posing cem ne.. just an expression

antara komik yang aku beli....
 mangaka KIKUCHI Kamaro... terbaik la ..jatuh hati seh....
ZINT antara mangaka Malaysia yang artwork nya aku adore gila babeng... i lap u
I LIKE!!
owh... citer dalam komik ne gile boleh wat aku meroyan... lawak.....

ekseli aku beli lapan komik sumanya.. nak hapload gambar amat lah tidak terdaya untuk aku menunggu... sikit-sikit sudeh....


p/s: next blog .... next week la.....

No comments: