aku hazel si shutterbugs! smile....

Monday, April 26, 2010

recap

satu jam jugak  la aku tunggu depan lappy aku ne...merewang fikiran aku di awangan.. tajuk apakah yang sesuai untuk entri ni.... apa yang aku nak tulis kat dalam entri ni... argh.... aku dah tak tahu nak menulis... jadi aku pon hentam sajalah....

11.25pm

okey... last aku hapdate pun dua minggu lepas kot. minggu lepas sampai minggu ne.. tak banyak perkara yang jadi kat aku.... rutin aku semata-mata... bangun pagi dan ikut norma manusia la.... ish apa aku merapu ne?

11.29pm

tadi aku selak calendar... aku refresh balik otak aku yang dah tepu dengan habuk... baru aku sedar... aku agak relax la dalam 2 minggu ne. masa aku banyak dihabis kan dengan baca komik, pikir pasal duit, nak beli itu ini, pasal fizikal aku yang makin memberangsangkan... hahahah... tapi banyak nya aku fikir bab duit...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
11.45pm
HUH! aku blur sebentar... aku lost...aku masih tengok calendar... apa yang telah aku laku kan? ok hari Ahad lepas aku ke rumah kakak aku... petang baru aku balik.. masa tengah hari tu ada adik manis call aku... Cik Ella... katanya nak cari partime photog... aku lah orang itu.... dari mana kah beliau mendapat number aku? dari Daddy Cool... me Papa.... katanya Fizi yang rekomen... ahaks!!! ingat lagi Fizi kat aku.... weee huuuu.....

hari isnin aku dok umah... edit gambar.... dan cari gambar... adik manis tu mintak sample photo  dari aku...  seharian jugak la proses nya....

hari selasa aku keluar... dating dengan Jie Justin... main bowlin dua tiga round.... last skali aku score STRIKE... har...har.... kebarangkalian bagi amatur bowler cem aku... satu game hanya sekali je strike !!! yang lain spare atau bola masuk gaung..... tergolek dog dekat lane sekali... memang gelabah... tapi enjoy la date ngan Jie Justin
.
.
.
.
12.08am
aku dalam mode fikiran yang merewang....aku cari balik memori aku dalam hard disk otak aku... baru aku ingat yang Jie ada cakap Fizi pon rekomen dia jugak.. alah.. kecik ja dunia ne... ada link la antara aku ngan jie dan antara jie dan fizi.. hahah pusing2 situ jugak......

hari Rabu aku jumpa Cik Ella dan bersuai kenal-kenalan ngan Encik Bos... Alhamdullillah.... aku dapat job wedding cuti skolah nanti...

hari sabtu aku tag along dengan kroni Encik Bos pi tangkap gambar... antaranya... Base jump kat Menara Alor Star.....dan shoot gambar baju kawen... heheh

12.29am
malam ne aku macam tak komit sangat la nak tulis blog...  kejap-kejap stop... cari ilham dolu.. ilham la sangat.. ceh.... hari  ih aku out ke rumah kakak ku ..... leawt petang aku ketemu sama encik boss dan Cik Ella..... dua jam jugak la aku kat opis bersama insan-insan ini.... mak call baru nak balik.. hahah sorilah ibu ku... heheh


ondeway balik aku singgah beli dinner  beserta apple juice yang aku togak sesorang masa drive pulang ke rumah... memang layan.. dah la hujan.. lagi mau minum air ais... esok aku ada date dengan Jie Justin... tapi  nak kena singgah dekat Encik Kanon dulu la.. nak mintak job edit gambar kat beliau..... duit tak berapa nak ramai ne....


.....

aku rasa dah tiba masanya aku nak tido kot..... tapi layan la dulu gambar masa aku shoot dekat Menara Alor Star dulu...

dah terjun.....
sempat lagi pose sebelom nak "terbang"
pencawang yang  ada atas kepala aku
ready to land... hahaha


p/s: boleh bayang tak kalo aku yang terjun..... hahahhaha

No comments: