aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, March 18, 2010

1 hari di kantor

helo helooooowwww...

ini entri ke dua aku untuk hari ni. sangat jelas sekali aku sungguh santai hari ni. hohoho... aku sampai je opis ari ni baru aku sedar aku tertinggal tumbler aku kat atas dapur umah.

aku tada job langsung hari ni... memang boring la... hilangkan boring aku buat blogwalking, dan cuba publish entri baru, lepas tu customize layout photoblog aku, update facebook, main game sat, main komen2 gambar photog lain, buat catwalk dari meja aku sampai pintu toilet, cari ilham untuk entri Mat Jek,  makan bersungguh-sungguh, text member lama, gayot kat tepon (weeeeeehuuuu....).....


owh.... aku assume semua perkara di atas sangat bosan... aku nak keluar.....!!!! aku nak buat assignment .. aku nak shoot gambar,... aku nak... aku nak................ macam-macam... aku perlu kerja.... malang sekali harini tadak job untuk aku.....

dan tadi pagi aku berjaya delete beberapa blog yang aku follow... sebab tak aktif.
.
.
.
.
.
.
.
adush..... sori ye kepada sesap yg perasn akan kekurangan pengikut tu....

aku nak g jumpa Captain Misai jap... lama tak gebang!!!

No comments: