aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, March 10, 2010

another update

lately baru aku ada kesedaran yang aku jarang-jarang sekali update blog aku ne... kenapa?
bz gamaknya... tapi tak la sangat...

ok... kita start dengan rutin dulu...

-------------------------------------------------------------------------------
kelazimannya di pagi hari aku bangun mandi dan lelain

kul 7 keluar rumah and ready hit the road

7.30 fetch incha p n take her to da opis

traffic
traffic
traffic

after hantar incha aku sampai opis around 7.58a.m...
punch card dengan kadar segera!!!!

sampai ke meja, setup laptop, n bla...bla...bla....

cek email, facebook, myspace,blogwalking n YMing......

8.30am breakfast dengan staff lain kat pantry....

kalau ada keja memang aku out la....
kalau tada keja aku just tolong staff yg lain atau kalau free sesangat aku akan update blog(kalo rajin)

lepas tu edit gambar yg aku dah shoot recently dan lelain.....

-------------------------------------------------------------------------------

minggu lepas tadak apa yg menarik pon jadi kat aku... banyak keja luar... terkejar sana sini......

minggu ne pulak ada la keluar dua tiga kali,..... hurmmm....

aku baru terperasan, duit aku laju betul kuar minggu ne.....


dahh la update sket2.. malas betul nak tulis.....

p/s: nak g rompak bank jap...

2 comments:

Anonymous said...

semua keje ko keje luar ek? best gak tu

hazel ruslan said...

dah nama pon press photographer.. tak kan nak mengadap facebook dalam opis kot? heheheh