aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, March 24, 2010

my best lullaby

bagi aku muzik tu macam satu medium yang terbaik untuk terapi minda, jiwa, emosi dan blah..blah..blahh...ada setengah lagu, alunan irama mahupun bait-bait lirik sememangnya berkesan dalam menenangkan saraf-saraf yang tegang...(konklusi sendiri bikin. hahaha...)

secara harfiahnya, itu pendapat aku lah. kalo korang aku tatau la.... sigh.. start aku belajar kat IPT lagi aku dah macam terbiasa telinga ini di sumbat dengan mp3 sebelum aku tidur.. jadi sambil-sambil aku baring-baring, guling-guling atas katil. aku akan dengar mp3.

below is my top song on play list just before i go to sleep:-
 
  • across the universe - Fiona Apple
  • sundays - Dephne Love Derby
  • no ones really wins - Copeland
  • gelombang cinta - Butterfingers
  • love will tear us apart - Joy Division
  • never knew i needed - NeYo
  • Russian roulette - Rihanna
  • rocket - Yuna
  • consequential lover -Bo
  • slow hand - Interpol

 p/s: mimpi lah yang indah-indah...

No comments: