aku hazel si shutterbugs! smile....

Friday, July 16, 2010

hanya aku...

malam ini, ketika entri ini di tulis, aku berlokasi di ruag tamu yang berukuran 18' x 10' ditemani tayangan gamabar di tivi bagi memacah kesunyian malam yang makin tua... pada awal aku  log in masuk ke fesbuk, aku mencapai remote dan beralih ke channel 131.. sekali cerita hantu dah...... ok... masih mencari siaran yang sesuai akhirnya aku berhenti di channel 708 layan Ghost Whisperer... memang la citer hantu.. tapi tahap seram tu aku dah sedia sukat dah... yang previous channel tu macam cuak cuik sket... hehehe.....bila tonton crita hantu sesorang memalam gini.. ruang 18'x10' dah enlarge 3 kali ganda dari size biasa... faham maksud aku kan? 

ekseli entri kali ni banyak yang aku nak storykan, banyak aku nak utarakan dan banyak aku nak storykan... semua yang bakal aku karang ne bergantung kepada kadar kewarasan aku, aura menulis blog srta kelincahan jari-jemari yang sedia menari-nari keletak-keletuk dia atas papan kunci CQ 40 ini... hehehe...

sekali sekala aku beri perhatian dekat tivi jugak... nak jugak tengok plot cerita nya dah berkembang sampai mana... tetiba aku terasa sedikit tekanan dibawah abdomen... upsss.... terkentut lak... nasib baik sorang.... sekali cicak lak bunyi... tekejut denagn dentuman angin yang keluar gamaknya... nasib baek tadak bau... kekeke

sambil-sambil dok berputar-putar fikiran aku nak mencai ilham aku berselang-seli tulis blogg dan harvest semua hasil tanaman kat farmville... hehehe cem lambat lak nak sampai level 20.... ada neighbor aku ni, within 3 weeks dari level 11 dah naik level 28... giler hebat... ko tak tido ke Encik Muaz? oh! nak wat special dedication kat beliau ... thak you so much for being very generous by shower me with gift for all the time... tiap2 hari ada ja gift....  sebagai jiran.. hendaklah saling bantu - membantu ye... tak kan aku tak return favor kan. harus tolong!!!

tadi aku cek info program tivi.. kat Citra ada The Cave .. nak tonton atau tidak? citer suspen ne aku tak suka layan sorang2 ... kalo layan time siang ade la sket berani.. hehehe....


time dok ketuk-ketuk manja keyboard ne..rasa cem lapar lak aik.... what to eat? i'm craving for mee bandung Kak Za... uwhhhh yummy .....

minggu ne aku cem kesempitan note2 yang punya nila dan mampu purchase any stuff that i desire.. menunggu payment edit gambar tempoh hari dari Encik Madilah. walaupun nilai nya hanya RM 100 ringgit.. masih duit bukan?

ari isnin minggu ne aku dah kembali stay ngan akak aku.. aritu aku away sebentar. balik ke umah yang kat Poksen tu.. seminggu. sebab tu tak aktif buat posting pasal itu ini. malam ne terasa cem ada aura lak nak post entri. dalam tempoh minggu ne aku berfikir dan terkenang banyak perkara. pasal kebarangkalian aku nak keja denagn gomen, kebarangkalian aku nak beriunion dengan kroni-kroni IKBN dan beberapa kebarangkalian yang remeh.

banyak berfikir pasal benda dan perkara remeh, nature aku semestinya. siaran kat tivi aku dah ubah, beralih ke channel 712. tah apa la tivi tu ngomel..sekali-sekala aku berhenti dan ubah channel dan kembali ke channel 712. rasanya aku tunggu kot nak tengok The Cave dekat saluran Citra... tak berapa jam  ja pon...

2 hari lepas aku terima panggilan dari Kacang, tak expect nak terima call dari dia yang bilamana aku call tu.. cem susah sikit nak answer ... masa cakap ngan Kacang tetiba dia passed lak phone kat Haja.. dua tiga patah si Haja passed lak kat Sayong...ermmm... jelous lak bila semua classmate's aku duduk 1 negeri. aku sorang ja tercmpak jauhnya sampai Utara.  nanti la.. ada peluang aku turun la KL. atau lebih tepat lagi, ada duit sampai la aku sana.
ish... kelaparan la pulak... aku stop dulu la... aura gelap yang meratap nak makan dah kuasai diri... aura nak post entri sudah potong ne..

p/s: kita sambung lan kali ye.... sepatut nya aku draft kan dulu dan tak perlu publish. tapi publish je la...

No comments: