aku hazel si shutterbugs! smile....

Friday, July 23, 2010

sekejap je... bukan nya lama sangat pon...

assalamualaikum... 

kehadapan korang yang baca blog ini... apa khabar? (sila baca dalam nada serius.....)

aku baru je balik dari blogwalking sambil membaca catatan yang menarik dari semua blogger tegar... aktif nyer korang.. sehari sampai 2, 3 blog... aku teringin nak update selalu... tapi agak terbatas... bila dah depan lappy.. aura nak mengetik keyboard lak menghilang... di mana nak cari? hurmmm...

setelah aku baca beberapa entri menarik dari manusia yang pandai sungguh mencoret kata.. aku rasa kagum habis sey..... sebab entri yang lahir dari penulis itu sungguh bersahaja dan ikhlas habis... sedangkan aku berperah otak mencari idea untuk membuat sebarang posting...alah lupa pulak aku nak add beliau... kemudian hari saja lah... 

seminggu jugak aku tak post sebarang entri kat sini... apa saja la aku nak tulis.. pasal life aku? tak la menari sangat pon... pasal kerja aku? biasa-biasa saja...pasal interest aku ? hurmmm sape je yang nak baca blog aku ni... sekadar menulis untuk suka-suki. nak mahirkan diri menaip tanpa perlu pandang ke arah keyboard... biarkan sahaja jari-jemari itu menari-nari menyulam kata... miaw.....hahaha.. apa aku mengarut ni ahr?

esok aku nak pi Penang.... ada kijo sikit kat Georgetown... dengar sini orang Penang... Cik Hazel nak pi kat hampa ni... hahaha..

ok....
.
.
.
.
.
.
aku cem blur ne.. ngantok pon ada la jugak.. supposedly aku nak bikin satu entri pasal kengkawan dalam fesbuk aku tuh.. tapi tak pulak berjlan lancar.. kepada Boneka Tak Sakit, aku ada entri pasal ko.. tapi nak kasi surprise... tah apa la yang surprse sangat ... Pika.. aku pon ade entri pasal ko..ade dalam draft.. tapi tah bila aku nak publish. lah.. kejap gak aku taip, ngantok la pulak....

p/s: aku selalu harap aku boleh post entri yang berkualiti setiap kali aku tulis.tapi tak pernah nya menjadi.ada ka yang baca page aku ne?

No comments: