aku hazel si shutterbugs! smile....

Friday, July 23, 2010

hari jumaat yang tipikal

malam tadi aku update blog, aku ada sebut nak ke Penang hari ni... sekali tak jadi pulak ne... sorry la yep orang-orang Penang.. tak dapat aku nak jenjalan... urusan kat Penang terpaksa di tangguhkan. pagi tadi lepas aku mandi, aku kumpul baju-baju bacin yang harus di basuh. kemudian sapu-sapu sampah sket. tengok tv. lepas tu aku cem boring. jadi aku pon on9 fesbuk. aku text Ella untuk bertanyakan urusan kat Penang tu jadi atau tidak. sekali terpaksa batalkan saja.. Ella ada family matters .. minggu depan la gamaknya pi Penang... 
kebosanan melanda diri, kes tu aku bleh post entri ni... tunggu la... tengok dulu apa aku boleh buat hari ini... aku ada list kan beberapa perkara yang nak dibuat seperti tido... ceh! tak produktif langsung la... hari ni kan cuti.. tak salah kot kalo nak rehat-rehat otak dan badan... free nanti aku nak baca buku yang bos aku pinjamkan... nak keluar ke town pon tadak kaki... batter duduk di rumah sahaja.

p/s: blogwalking pon cem best jugak....

No comments: