aku hazel si shutterbugs! smile....

Monday, July 26, 2010

hari ini

berjaya jugak aku habiskan bacaan aku... baca apa? novel... tadak niat pon nak berjiwang-jiwang ne... sekali sekala apa salahnya... Ombak Rindu karya Fauziah Ashari aku rasa best la... time aku form 3 dulu penah baca novel bersiri ni kat majalah remaja... aku masuk form 5 baru dapat baca yang novel  punya. dua hari lepas aku bersua kembali dengan novel ni... tengkiu kepada incha sebab bawak balik novel ne... itu pon sis in law dia yang punya... wuuu... nak dekat abeh tu.. cem sedey-sedey gumbira rasa jiwa la jugak... feel la .... hahaha..

diam tak diam bulan depan dah start bulan Ramadan... rutin nya akan berubah sikit saja...

sahur + kerja + bazar Ramadan + bukak posa = tarawikh...

hehehhe... menjelang Ramadan ne, banyak betol misi aku... nanti la aku terangkan di entri akan datang....

petang tadi sebelum sempat aku punch card... aku kena hantar barang ke satu destinasi... dah macam filem Transporter lak aih....  nasi baik aku tak tanya berat barang yang di hantar... berapa ukuran panjang lebar barang tu... hahaha....

for the very first time aku memandu HUMMER milik Encik Bos... ahahha... keta manual ne aku lemah sket.almaklum la FERRARI aku tu auto...nasib baik skill memandu keta manual ne ada lagi... untuk rekod... HUMMER milik Encik Bos tak terbabas atau pon mati ketika menunggu lampu isyarat mahupun buat pusingan di round about... BERJAYA!!!!

dan tambahan ye, untuk rekod... ni first time aku memandu untuk bulan ne... FERARRI aku terbabas... jadi aku agak patah kaki....

sedang kusyuk aku mengetik keyboard.. incha masuk bilik , "eskus me, i nak amik tudung ye dekat almari" ujarnya sambil meluru masuk dan menuju ke almari hijau di hujung katil... mata aku dah pusing-pusing bila tudung hitam ala-ala camouflage warna hitam putih kelabu hasap dipilihnya... serius.. tudung itu mampu memberi ilusi seperti baru lepas turun naik rollercoster....  hahah.. nasib la sape duduk belakang ahkak aku esok.... Wo0t..woOt....
 
tadi sempat la jugak aku tengok entri-entri terkini dari blogger yang aku folow...cerita duka, cerita cinta, cerita laki bini, cerita tak puas hati dan memacam lagi cerita...  dan dalam banyak-banyak blogger ni.... ada sorang yang jenis low profile , indah sungguh berkata-kata dalam menulis, tersangat la secretive... adakah terlalu offensive ? orang yang jenis nak rahsia2 ni... buat aku curious habis.. mula la aku nak bertukar jadi stalker... HENSHIN!!!!tah apa la yang nak dirahsia sangat tu... lagi kau berselindung lagi aku nak tahu lebih...

entri jujur dari beliau buat aku tak sabar-sabar nak tunggu entri akan datang... setiap hari ada ja update... cerita itu cerita ini.... wah... aku teruja kot dengan blogger ni... hahah... tahap keterujaan aku ni bersifat sementara ja selalu... tunggu dan lihat... hahah..

p/s: siapakah beliau ?

No comments: