aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, September 8, 2010

sebab aku remove tag

First of all aku nak ucapkan selamat berhari raya kepada semua teman-teman kat facebook dan teman teman blogger especially Kapten , Pika dan si jejaka idaman malaya Boneka... antara blogger yang aku dok follow korang tiga je yang aku rajin contact kat facebook... hehe... Raya nanti jemput datang rumah...(macam tahu jalan lak)

entri kali ni aku nak jelaskan kenapa aku remove tag ,.... dulu aku dan nak publish dah entri ni, tapi aku simpan dulu... sebab ada teman kat FB yang sorang ne pernah tanya aku suatu ketika dulu kenapa aku selalu remove tag gambar-gambar yang dia  tag sama aku... jadi hari ni aku nak buka balik entri ni dan nak kasi explain sama teman-teman kat facebook kenapa aku remove tag korang. jangan la di fikir aku ni sombong sebab remove tag gambar-gambar kamu itu sayang oi... bukan aku tak tengok... aku tengok je... nak komen pulak, aku tak tau... sebab aku bukan la pengkritik yang hebat dalam menilai setiap keping , setiap inci , setiap sudut atau setiap titik warna pada gambar kamu itu...

aku  hargai. cuma... agak leceh bilamana inbox email aku dipenuhi dengan segala panjang lebar notification dari facebook... kamu semua sedia maklum bukan? tak terbaca semua notification itu... kekadang aku delete secara pukal dan dalam masa yang sama terEksident delete email dari kengkawan masa belajar di Poli dulu... dah tu? kenapa la agaknya aku tak buat satu lagi email personal supaya senang aku bahagikan antara  email di facebook dan email personal. 

ya...benar. 2 account memang bagus,.... tapi nak mengendali tu... agak leceh la... sama la macam laman sosial ne...untuk rekod aku dah pun tutup accout aku di Hi-5... susulan mungkin aku akan tutup account aku di friendster atau myspace... second blog aku pon aku dah tutup accountnya... lepas ne mungkin facebook... siapa tahu.. hehehe....

kekadang aku remove tag tu.. sebab apa yang di tag, tiada kena mengena dengan aku. kalo yang berkaitan tu aku biarkan seminggu... lepas tu aku remove. dan kekadang ada juga aku remove secara tak sengaja... maafkan aku ye. kadang-kadang, kalo aku rasa perlunya akan gambar itu di masa hadapan. aku akan save dalam satu folder sebagai simpanan.

jelas bukan?jadi kepada kengkawan kat FB, jangan la terasa hati, kecik hati, makan hati, sakit hati atau marah berapi-api...ada sebab kenapa aku remove tag...macam mana pun terima kasih sebab tag kat aku gambar2 korang tu... korang tag tanda ingatan korang kat aku... aku hargai... 


p/s: i lap u lebih la..

No comments: