aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, September 22, 2010

tiba tiba pulak...!

lepas balik keja tadi aku ada niat nak basuh kasut.sebab tekena tahik chichak...ermmm malas lak aik...


tabiat lazim sebelum mulakan sesuatu entri aku mesti jadi blur nak letak tajuk apa yang sesuai dengan entri kali ni. jadi tajuk di atas tu aku tatau la boleh relate atau tidak dengan apa yang aku nak sampaikan kali ni. 


semalam sebelum aku masuk tidur aku buat gila  sikit kat wall facebook beberapa individu yang ada dalam friend list aku. mulanya aku hanya singgah ke setiap wall member masa belajar kat Selangor dengan menulis nama masing2... nasib la, sape yang on9, mungkin org tu return my called... lepas tu macam merebak la ke wall tah sapa2 yang aku tak kenal tapi masih dalam lingkungan friend list aku... 

yang entah siapa2 tu pada mulanya aku tak jangka diorang nak reply ... sekali bila masing2 dah mula bagi feed back mula la bergebang sakan... sekali lagi... kimia ada di situ...  Alhamdulillah. niat yang pada awalnya sekadar nak bikin onar manja lepas tu terus tidur secara tiba-tiba tak jadi... semuanya gara-gara insan2 ini yang dok reply wall to wall dengan aku... uiceh... 

nak dekat kul 2 pagi dah rasanya... masing-masing mengundur diri... jadi sebelum aku tidur depan lappy buat kali ke berapa tah aku pon mengatur langkah nak log out.tetiba satu nama terpacul di ruang ingatan. lantas aku search... JUMPA.. aku add... tapi tak sepatutnya aku add... kalo luka lama berdarah kembali. ini semua atas risiko aku. 15 minit yang lalu sebelum entri ini mula di tulis. aku log ke facebook macam biasa sambil semak semua notification. 

tiba-tiba ( asik-asik TIBA-TIBA, sengaja digunakan untuk meningkatkan mood suspen...) FULAMAKATAK.... dia dah berjaya approve aku... tak bajet ni... hurmmm... masih seperti dulu... tetiba rindu aku pada sebuah lagu yang dia pernah hadiahkan bermain semula di memori lalu... aaaaaa...... alah Hazel ni... itu kan cerita dulu...

kes tu aku boleh update blog ... hahaha... sila jangan abaikan perasaan aku ye tuan-tuan dan puan-puan... ahaks....

hurm... petang tadi sebelum aku nak kick start enjin Ferrari aku terasa nak tengok lesen keter... sekali kau! esok mati... terpaksa aku g kebumi kat pejabat JPJ dan cari galang gantinya... jangan risau... gambar berukuran pasport sudah aku sediakan... kiranya esok masuk opis lambat sket la sebab pi renew lesen... miahahaha... suka suki kan aku ni... ? aduh poket dah kering ni... ada tak welfare  nak taja aku? hahaha...


aku tutup entri kali ni denagn satu video clip ... enjoy!




p/s: wuuu... sedih2....

No comments: