aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, February 10, 2010

GADOH nyer pasal

macam biasa, aku kalo tak de kija memang fosho akan on9 segala jadah yang patut....

tapi tak bermakna aku buat posting pada tika ini bermakna aku tiada sebarang kerja semasa sesi praktikel aku dekat organisasi XXX berlangsung....

aku kira ini serampang 2 mata dan sambil menyelam minum teh ais....

hey aku buat kerja la... ada video yg tak siap aku sunting ( bajet-bajet )

.
.
.
.
.
.

macam biasa... aku buat blogwalking lagi... mungkin sebab aku berkesempatan.....

terus aku  baca mana2 blog yg dah di update oleh org yg aku folow.... so aku pon bukak la blog doctor to be kita cik Najlaa ...

rasa macam ada masa lagi untuk aku baca back post yg beliau tulis... so aku terpandang entri Friends & GADOH

apsal? adakah Naj gadoh ngan kengkawan nya ...? rupa rupanya... tak la....

GaDOH yg Naj maksudkan tu about short film yg berkisar pasal budak skolah yg suka gadoh....

malah... I tell u... GADOH juga di bintangi oleh abang tahi lalat yg macam nak manis sikit dengn ayat tag nye


" untuk kawan-kawan yg kita suka " ....


tak lain tak bukan ZAHIRIL ADZIM..... <---------------- sila baca blog beliau.. best!!!

aku penah tgk the making citer ni last year.. tapi aku tak tgk kat panggung pon... so apa kata anda-anda suma tgk trailer citer ni....






p/s: masa blog ni di tulis aku tgk citer ni dekat you tube... tapi tak habis pon....

owh lagi satu ye..... citer  ni suka main belasah umat manusia yg berhampiran malah banyak betul kata-kata carutan yang tak tercensored... tapi itu lah realiti manusia yang ada dekat malaysia ni,....

hahahah i like...... bagus citer ni.. hohoho.... tiada hipokrasi....... tapi kita suma hipokrit bukan?

6 comments:

Faarihin said...

baca tajuk.. ingatkan tuan blog ni gadoh.. upe2nya.. cita filem baru yer.. huhuhu.. tu lah yang realitinya keadaan kat negara kita ni kan..

Anonymous said...

hahaha.....jgn lupa nonton citer ni.. besh banget

Anonymous said...

huhuhu suspen i~ cik hazel kalau nak gaduh jgn lupa ajak sy~ ♥

mohad said...

info yang menarik...

Ahkak Geli said...

mati mati ingatkan blogger bergaduh...best tau kalu blogger gaduh ni

Anonymous said...

setakat gadoh dalam blogger tak berdarah lah miss geli wey...