aku hazel si shutterbugs! smile....

Sunday, February 21, 2010

prektikel

assalamualaikum.... youuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuu.....


sekarang ni bulan ke-2 minggu ke-7 hari ke-29aku pektikel..

dan sekali gus ari ni hari first aku dekan unit mari cari gossip..

pagi tadi aku sampai ja tempat kija aku melangkah ke unit mari bergossip, sebab nak amik kad punch card... sementelah ituu berlenggang lah saya ke department mari mencari gossip....

biasa-biasa ja department ne... semasa aku lenggang  nak ke department ni.. aku agak neves la.. hahaha...

tapi semuanya ok .. tiada kemalangan jiwa pun.....
.
.
.
.


dan aku juga punya meja sendiri... tunggu masa ja untuk aku nak deco-deco.... hahahah...


untuk kick-start hari ni. aku bergegas ke daerah Yan, Kedah sebab ada perasmian Karnival Kedah Sejahtera... MB yang rasmi.. aku dengan reporter ke sana dengan kadar segera tanpa sesat jalan.. keh3....

harini aku berbaju kurung, dan boleh bayangkan tak tetiba ada assignment...

boleh bayang aku shoot gambar MB dalam keadaan cuaca yang panas hap-hap lagi terik dan aku mengangkang kuda sambil pegang kamera?

dalam banyak-banyak press yang hadir kat situ (di kalangan pompuan sahaja) aku yang paling sopan... hahahaha.... jalan nak cat walk je.. nasib baik tak tergolek dog.....


tah la, kot mana pun aku ne merasa la macam-macam pengalaman........

p/s: owh....mudah-mudahan aku terus dapat keja kat sini...

2 comments:

Anonymous said...

bukan mudah tuk ko terus dpt kerja di sini ?

MAksud ko..

bonekaxsakit
Yo aku masih hidup

Anonymous said...

bukan mudah tuk ko terus dpt kerja di sini ?

MAksud ko..

bonekaxsakit
Yo aku masih hidup