aku hazel si shutterbugs! smile....

Sunday, February 7, 2010

tag dari faarihin

aku blogwalking just now, dan sekarang punya masa untuk menjawab soklan yang di tag oleh adik manis Faarihin....

dah tengah rajin ni... jum la... aku nak jawab tag question oleh beliau....


1) Where is your cell phone?
sebelah lap top aku satu, dalam beg laptop aku satu , dan bersangkut tepi katil satu, dan di sebelah TV bilik aku ade 2...( aku ada banyak tepon hasil pemberian kakak aku dan hasil duit aku juga!)


2) Relationship?
aku single dan avail...... (wei! sape nak jadi pakwe angkat aku?)

3) Your hair?
rambut aku kerinting, afro ok....
 
4) Work?
skang aku prektikel sebagai tukang skodeng
 
5) Your sisters?
kakak aku sorang ja ( kuat gadoh doe aku ngan dia... kehkehkeh... i lap u incha)

6) Your favourite thing?
photography

7) Your dream last night?
mimpi yang agak pelik, aku tamau ulas lanjut....

8) Your favourite drink?
milo ais , limau ais

9) Your dream car?
moris minor , Volkswagen ....

10) Your shoes?
croc ciplak, slipar jepun fevret yg kale hijau dan bermacam2 lagi...
 
selipar hijau je.. bukan yg lagi satu tu....


11) Your fears?
8 legs creeps, aku tak suka labah-labah... gelimat.. kaki sampai 8, panjang2 lak tu....
 
12) What do you want to be in 10 years?
by that time, aku dah berkerjaya, berkeluarga (insyaallah) photog tercomel....

13) Who did you hang out with last weekend? 
tade sape2.... kengkawan aku suma tercampak jauh dari aku

14) What are you not good at?
- masak kot! hehehe

15) One of your wish list items?
tak salah kalo aku letak kan beliau yang sangat macho dalam wish list aku... hahaha pelaburan yang baik... tapi agak rabak poket aku .... hahahahaha..... i lap u baby......
 
not in 10 years to have it..... pakai je la apa yg ade...



16) Where you grew up?
-utara tanah air
17) Last thing you did?
- makan mee goreng dekat cafe bawah opis aku..

18) What are you wearing?
-baju kurung
19) What aren’t you wearing?
- kontek lens.. aku tak penah ada pon.. hahah
20) Your pet?
- dulu aku ada kucing
21) Your computer?
- laptop compaq

22) Your life?
-eat, sleep, repeat,

23) Missing?
- faiz ( woi, kontek aku boleh tak! bangkai nye mber!!!)
24) What are you thinking about right now?
- citer seed of chuky yang aku tengok selama setengah jam... citer bongok!!!( takot sebenarnye)

25) Your car?
-aku ada FWD kaler hitam ( pinjaman sementara pektikel )

26) Your kitchen?
- kenape lak ngan dapur aku? ok je... sehat je... dipenuhi dengan makanan...

27) Your favourite color?
- untuk rekod, aku banyak barang kaler hijau,selipar hijau, kasut croc ciplak kaler hijau, jam tangan kaler hijau, sweater hijau, bantal busuk hijau, hijau......
28) Last time you laughed?
- semalam, tgk citer upin ipin...

29) Last time you cried?
- aku lupa lak...

30) Love?
- aku kurang arif la... cinta diri sendiri kot.. i lap u hazel
31) So who wants to share their ONEs?? How about?
- Soalan ini pun saya tak paham.. dia nak apa ha??.



No comments: