aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, February 18, 2010

kene tag soklan pol

sebelum aku log out dari facebook memey member aku yang kat poli tag aku dengansatu kuiz... bertajuk COMEL SEPERTI APAKAH AKU???


aku pon join la jawab....

question:

jalan-jalan nampak batu. apa anda buat?

aku jawab : kutip, letak dalam poket

question:

dah jumpa batu. jalan -jalan lagi nampak hantu

aku jawab : amik batu tadi baling dekat hantu

question:

sampai rumah tengok jam

aku jawab : sekarang masa untuk mandi

question:

tetiba best fren datang, nak pinjam baju sejuk kau!

aku jawab : ko ingat ni kanada!!!

 question:

bosan-bosan nak minum air

aku jawab: cincau

question:

nak tengok tv lah

aku jawab: gossip girl

question:

sebenarnya aku tahu aku comel

aku jawab: sangat


lepas dah jawab soklan kat pol tu, aku pon klik la.... nak dapatkan jawapan....

kecomelan aku ni sama dengan kecomelan seekor ferret....


ferret? ye... macam comel2 jugak la... tapi aku rasa aku lagi comel dari ferret tu...

kiahkakakakakaka....


p/s: kuiz tu cakap kan ...auww! aku secomel alam. kat dunia ni aku  tergolong dalam manusia paling comel. dah la comel, dgn perangai aku yg suka buat2 pemalu tu, uish ramai doe tergoda. serius aku comel. pergi tengok cermin sekarang. gosh! mesti rasa cam tak percaya kan? ok, bunuh diri sekarang! aku terlalu perasan.

No comments: