aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010 part 1



ketika entri ini di tulis aku pandang jam.."eh! dah jam 3AM?"...aku sampai rumah pada 2AM.aku mandi, rapikan diri mengambil masa lebih kurang 30 minit.aku log ke email dan facebook sambil update itu ini hampir 15 minit.. dan sekarang sedang menulis entri kosong buat kali ke berapa yang aku sendiri tak hitung. seperti biasa, aku rasa ramai dikalangan blogger tegar dah berkira-kira untuk update akan perihal cerita masing-masing pada tarikh yang aku rasa molek ini.

20.10.2010

perkara apa agaknya yang menarik akan berlaku dan berlangsung pada tarih cantik ini. untuk rekod , sehingga entri ini di tulis. aku masih lagi susah nak lelap. insomnia itu teman aku sekarang. ah!!! mahu tidur dan mahu sihat. aku perlu rehat...

p/s: apakah ?

No comments: