aku hazel si shutterbugs! smile....

Monday, October 11, 2010

pagi ini aku...

selamat pagi semua... ohaiyooo....

aku hari ni macam bakar line sikit.. ahahaha... dah siap-siap nak pergi kerja. aku boleh terlajak waktu... tengok jam , ish dah lewat nih. start enjin, sekali kau minyak dah E... ahaha.. singah Petronas . kat situ saja dah terbuang 7 minit. trafik lagi... nak sampai opis pon terpaksa bertempur dengan traffic light dulu. separuh jalan lagi nak sampai opis perut lak aik bikin onar. " hazel, jum lah makan.. kat restoren tu capati kuah sardine dia sedap.. capati pon lembut".. aku termakan kata my heart murmuring... gagagaga... pullover dan singgah makan satu round.. eceh.. tak cukup.. aku oder nasi himpit kuah kacang... makan dalam suasana yang harmoni.. wah gitu... jam dah kul berapa?. tapi tak reti nak beransur pergi... aku sedut milo ais yang best toing...toing...

masih relax dan memerhati keadaan dan keriuh orang yang singgah memenuhkan tangki masing-masing... lepas beberapa minit. di saat sedutan milo ais yang terakhir... aku pon tergerak.. eh dah lewat betul ni... ahahaha jum lah... pergi ke kaunter. settle semua. ready to hit the road babeh... ahaha...elok sampai opis... aku boleh senyum je lah. punch card pon dah tanda merah.. on PC dengan muka tak bersalah.. ahahaha..

ketika entri ini di tulis..aku lak macam nak hangin je.. selsema aku ni bila nak baik.. 

p/s: meh sini aku nak share flu dengan hampa semua...

No comments: