aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, October 14, 2010

InsyaAllah , in future i will.....

disebabkan tiada sebarang aura nak menulis blog. maka secara automatic nya aku berjalan-jalan melompat-lompat dari satu  page ke satu page semata-mata nak baca blog.. semua random. ada blog best , ada blog syok sendiri [ macam blog aku ni la, sendiri tulis sendiri baca.ahahaha] . tah macam mana aku tetiba tergerak nak buka satu site yang dah lama aku nak buka tapi tak buka-buka... jeng.jeng.. jeng.....



macam biasa la.. selalu ke sini je pon. berangan. ahaha...  aku dengan riangnya mulakan misi google NIKON. nak beli tak tercapai lagi. ahaha.. aku singgah dekat site ni ada la dalam 1 jam lebih.. biasalah .. nak beli tak mampu. jadi aku pon tatap la bakal-bakal gadget yang insyaallah dengan izin-Nya akan bersama dengan aku.. konon-konon kalo tatap gambar-gambar gadget baru ni dengan harapan semangat nak mengumpul duit tu ada la... (insyaAllah, skang ni pon dah buat kerja part time di malam hari... mudah-mudahan ada saving lebih untuk kamu ye sayang...) oh ! sayang kamu nampak sungguh bergaya di samping ku... geli bukan dengar statement ini. AHAH!

D7000  i nak mimpi u lah tiap kali i tidur.. aww!



 omaigod... lagi anggun kachak bergaya jika dipadankan bersama SB-700.... ain't it cool?


Ya!... kot mana pun itu semua hanya angan aku di hari mendatang. insyallah kalau ada duit lebih. ada lah.... kalau tak de.. sepi je lah.. kan? kan je lah.

pasal wish list ni kene hati-hati... tak pasal-pasal D60 aku merajuk lamakan SD card.. ahahaha...

 
mana mungkin aku lupakan D60.
jatuh tergolek dog bersama,
berpanas berhujan berembun bersama, 
ke hulu dan ke hilir bersama. 
mana mungkin aku bisa lupakan kamu my dear 60Black... 


ayat nak rhyme je. anyway aku sangat bersyukur la dengan apa yang aku ada sekarang. dearly D60. walupun pixel cuma 10.2. gambar kekadang noise sebab tak cukup support . tapi aku boleh ja buat wedding...alhamdulillah... i survive...


p/s: dulu aku dambakan D90.. ok... soon or later kita tengok je lah macam mana.. ;)

No comments: