aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, October 21, 2010

20.10.2010 part 2

entri lewat lagi sekali... aku ringkaskan..

harinih aku tag along bersama Encik Boss dan rakan taulannya dekat satu majlis akad nikah. habis majlis aku rush balik opis bersama Encik Boss dan terus amik Incha. sampai rumah aku tetiba rasa tak sedap badan. kepala pening. tetiba cirit (adakah efek dari pada makan bubur nasi petang tadi?) lepas tu sampai sekarang sakit-sakit badan pon ada... lenguh sana sini...

erk?... ahaha.. mudah-mudahan aku sihat.Amin~...

on lappy dan on9 facebook. bloghopping dari satu page ke satu page... kepada semua blogger tegar.. ahaha aku memang suka baca blog kamu.. lepas tu aku sempat singgah ke blog mak cik yang dekat Pullman tuh... riang betul buat posting.... punya la hectic hidup mak cik.. tapi makcik berjaya post 2 hingga 3 entri.. salute...

ukeh.. aku mahu tidur..

p/s: aku teringin nak pergi pejabat post... ehehe.. lama tak jejak..

No comments: