aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, August 5, 2010

apa punya turr la...

ketika entri ini di tulis aku baru ja terjaga dari terlelap... niat aku cuma nak pejam mata ja... sebab dok tunggu page farmville lambat sangat nak buffer.. last-last aku yang tertidoq depan lappy... niat pejam mata aku tu cuma 2 minit ja..sebab aku janji nak tidoq awal... sekali terlajak lak aik sampai 3 jam... adesh... dalam mata aku yang sempit sambil mengecilkan mata menahan silau skrin lappy ne,sempat jugak update yep. sambil dok menguap empat lima round dalam mode yang aku kira mamai ne.. kira aku ne tak terpesong la. lepas tu sempat jugak aku baca koment dari kengkawan kat gambar yang aku upload lebih kureng 3 jam yang lepas..

hehehe... bergaya tak aku... siap leh reply koment - koment orang lain...ok la.. aku pon nak sambung tidoq ne. owh.. my... gosh....... i didn't brush my teeth.... hehehe...

p/s: aku terjaga sebab haiwan ternak kat farmville yang bising... kekeekekeke...

No comments: