aku hazel si shutterbugs! smile....

Sunday, August 1, 2010

hari ini hari ahad

pagi tadi aku bangun lambat,... cem malas dah nak bangun... sedap kot tidoq ne.. hiahahaha...kes bangun lambat ne gara-gara melayan farmville... adoiyai.. best pulak main tuai menuai ne...sampai opis pon ngam-ngam sui...
ekseli time aku sampai opis tadi aku cem ting-tong sket... cem ngantok la sangat... oksigen tak cukup... aksyik nak nguap ja kijo... lepas tu aku buat senaman mulut sikit, senaman mata sikit... dan sedikit caffeine untuk masa depan yang cerah.. hehehe... sekali pening kepala aku makin teruk lak aik. berdenyut-denyut mata aku, kepala aku, segala saraf aku... even nak menatap skrin PC lama-lama pon tak mampu... bertahan sedaya upaya... 
masih lagi cool... nak hilang rasa pening bagai tu... cemacam aku buat...seperti aktiviit turun naik tangga dan duduk depan opis selang setengah jam...menjelang tengah hari aku rasa cem nak baring2 ja.. nak landing atas sofa dan tamau bangun2 dah... cool....cool... aku bertahan habis... niat aku time tu... kalo balik kijo je.. aku nak terus landing.. tapi sampai umah tak jadi apa pon... hehehe... akan berusaha tidor lebih awal. aku rasa aku cem terkena sindrom insomnia lak aik... tak boleh tidoq tu.... nak kira kambing cem bodo2 lak... jadi aku teringat petua member aku si Firdaus Aqmal tu... setelah baca beberapa surah... alhamdulillah.. lena jugak...

masa aku dok menatap skrin , aku pandang calender , aku dah tengok.... rupanya dah 1 hb Ogos... hari ni lak friendship day....

oh kengkawan ku.. selamat hari sahabat seMalaysia dan sedunia yeah....sempat la jugak aku text kengkawan sekepala, sekelas, sekroni untuk wish... Bulan Ramadhan pon dah nak dekat ni... 10 hari lagi... 
  
owh.. aku tadak ayat nak di sumbangkan dalam entri kali ini... perlukan aura...dah la.. nak stop la... sebelum aku melalut tak tentu pasal...

p/s: adakah esok hari yang indah bagi aku?


No comments: