aku hazel si shutterbugs! smile....

Tuesday, August 3, 2010

kerana udang hazel binasa

okay this is a quick update... time cem ne aku masih lagi bernafas sedangkan yang lain dah bermimpi bagai....
tengah aku dok usha local photographer site... tetiba badan aku gatal-gatal... gedik kan aku.. time-time cem ne nak gatal.. garuk sana garuk sini... bunyi pon grukk...gruk...grUuk.... macam nak sepak terajang ja dinding ne... wuuuuuuuuu T.T) serius gatal... sehingga entri ini di tulis aku masi lagi tergaru-garu....

puas aku ingat... setahu aku... aku tak telan walaupun seekor  udang pon..yep aku alah pada udang..... mengenangkan kembali dan berfikir mencari konklusi.... setelah beberap saat baru dapat recall... just guess what i having for dinner.... mee bandung yang ada udang... ekseli bukan la udang yang vesar gah tu... ini udang yang cem dalam cincalok tu.... yang tecit tinonet tu... time nak dekat habis makan mee bandung tu aku ada le perasan kehadiran sesuatu yang terapung bewarna putih lite lite ala-ala lut-lut gitu yang berbentuk 'C" .. dah perati dan tenung lelama sambil membesarkan aparture pada bola mata.. rupanya itu adalah udang... tah berapa kilo aku telan aku tak perasan....  udang yang super halus cem udang kering tapi halus sey... udang yang seroi siktu tu.. ah lantak la... janji udang.....  

jelas gila gedik aku menggaru....

p/s: warghhh.... tak tahan.....

No comments: