aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, August 12, 2010

walaupun sekejap.......

Malam tadi aku di sapa oleh memori lalu. Walaupun sekejap, ianya bermakna bagi aku. Aku menghitung tempoh bersama memori lalu. Ah! Sekejap. Sangat sekejap ibarat hujan yang menimpa bumi berlalu pergi. Semudah itu...

dia : hazel...ape kabar?

aku : baik 

dia : buat apa tu?

aku: facebook (balas aku pendek)

dia: puasa ke?

aku: yup....you?

dia: puasa la... tak tinggal pun.. hahaha...

borak-borak kosong berlangsung antara aku dan memori lama.  modal nak cakap lebih pon takde.. hanya berkisar pasal Ramadan pertama.

a minute after....

dia: anyway.... happy birthday...

aku : hmmmmmm....(mati kutu dibuatnya... ekspresi number berapakah?)

dia: what? ....????

aku: kenapa sayang? hahahaha ( serius... ini pula yang aku ucap. terlajak kata tak boleh tarik ye tuan puan)

dia: hurmmm... just something that i want to tell you

aku: what? (tak mengerti )

dia:hurmm... never mind...got to go.. duh! bubye

aku: okay, bye.. missed you actually ( never thought i said that words.... )

dia: aduyai....actually i..... nothing. BYE!...

setelah terputus dihujung talian aku bermonolog "WISH YOU WERE HERE"

serius aku cakap. walaupu hadirnya memori lalu yang berlabuh di hati aku....walaupun sekejap... sangat bermakna... aku hanya persinggahan bagi insan yang berkelana dalam hidupnya....


_______________________________________________________

SEKIAN SUDAH TELENOVELA DARI AKU.. HAHAHAHA.....

p/s: toya kan aku...^^,)

No comments: