aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, January 14, 2010

ceritanya begini



owhhh pagi tadi aku bangun tersangat la awal. dikejutkan oleh penggera semulajadi lantas aku terpaksa dengan langkah yang laju-laju pergi ke toilet..... kurang dari 10 minit aku pon lega... muahahaha... terasa ringan 10 kg pulak...

lepas mandi dan breakfast aku dah ready hit the road.... tapi harini aku sampai keja agak lewat sebab traffic. harini The Editor cuti sebab kaki beliau injured semalam. hit by door.. have no idea cem na. tapi menurut beliau kemalangan kecil tu agak menyakitkan.. hurmmmm... pitty him....

sebaik saja aku punch card aku jalan ke destinasi aku , malangnya opis kunci... terpaksa tunggu selama 20 minit gitu.. lepas tu Captain Misai (bukan nama sebenar) datang... selamat lah aku...

so aku pon masuk opis dan terus ke bilik aku dan sedia untuk on laptop... sebenarnya agak sunyi ye,.... seram kalo time macam ni selalunya The Editor dah datang dan buat kerja beliau. tapi beliau cuti lah hari ni.. its ukeh...

aku rasa untuk harini aku sorang la gamaknya kat opis ni... abeh kuat pon sambuung edit gambar... ermmmm...  serius dow.. busan ni......... arghhhh...



No comments: