aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, January 20, 2010

mata aku salah pandang atau....

entri ni entri bodo2... entri borak kosong bak kata si boneka ....

owh ini cerita atau story mory dari aku yang tipikal jer.....

gosip2 tak howt pon.. bukan la umpatan semata-mata....
 ok..ok.. nak story la nie....semalam aku datang keja pakai baju kurung biru purple.. kebetulan The Editors pon pakai baju kemeja deep purple.. ok tak special pon....

...................................................................................................................................


nak di jadi kan cerita, pagi tadi aku pakai baju kurung lain, baju kaler brown... then incha tegur aku is it okay kalo pakai baju yang sama dalam mingu yg sama dua kali... so aku pon tukar lor pakai baju purple favret aku..... jap nak cari gambar aku bersama baju itu....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok... dah jumpa.. pic tahun lepas..

baju ni la aku pakai ari ni....


ok.... lepas tu aku sampai je opis pg tadi.. kebetulan The Editors pon pakai baju purple jugak.. yang aku cem mushkill tu ... adakah .......
=========================================================================
A:  beliau pakai baju semalam atau;
B: beliau punya banyak baju kemeja kaler tersebut atau;
C:  purple adalah warna kegemaran beliau atau;
D:  beliau kelang-kelibut this morning lalu capai apa sahaja yg patut sebab takot lewat....
=========================================================================


aku ... ish...aku ngaku aku kekadang lupa pasal hal semalam dan sebagainya.tapi aku cem yakin dan pasti tu baju yg beliau pakai semalam...

tak pe ... bukan masalah aku pon....
saje nak isu kan.. miahahahaha...



><><><><><><><><><><><><



p/s: ermm.. aku harap The Editor tidak tahu akan kewujudan entri cem ni dan juga kewujudan blog ni.. mati aku kalo beliau tahu... kehadapan The Editor.... maafkan kami yep... thehehe....


3 comments:

All about Me, inCHa…. said...

ang suka kat editor tu ka dik.. baik jwb..

hazel ruslan said...

ishq.... no lah... his taken...

MrAndMrsM said...

rasanya jwpnnya adlh C... :)