aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, January 28, 2010

kejang... kejang... aku terajang....

 kejang atau cramp adalah adalah kontraksi yang menyebabkan kesakitan , selalu terjadi pada kaki atau bahu akibat kesejukan dan beberapa faktor lain....

dan semalam kejang terlah menyerang aku... macam TUT...TuT...TOOt... <---harus di tapis


aku tak kisah sangat kalo kejang tu nak attack aku masa aku bersenang lenang bersantai dekat rumah atau dimana-mana tempat yang punya umat manusia lain seperti keluarga aku mahupun orang awam sekalipun... tapi tolong la jangan serang aku masa aku tengah drive kereta....

kejang telah menyerang aku di bahagian kaki....


sekadar gambar hiasan... bukan kaki aku pow

aduh... macam nak terajang ja kejang tu... oh snap.!!!.. saket sey... nasib baik la keta auto... kalo manual komfem keta tu macam unta.. tesenguk-senguk...

aku agak sentap masa kejang datang menyerang.... ARGHHHHH..... muka aku undescribable... 



muka sakit aku macam ni le time tu....



dan aku hampir menangigis..... HAMPIR ok!

sakit... nasib baik la aku dah sampai tempat keja.. jadi kereta yg aku drive tu dapat landing dengan selamat dekat petak parking...

aku rasa , aku kejang sebab main futsal malam tu la.mesti aku tak warm-up betol2....
(padahal malam tu aku mimpi je main futsal)


p/s: aku kerap cramp dekat kaki...selalu belah kiri.... adesh.....



No comments: