aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, January 13, 2010

erm... apa ya? erm... ooowhhh....



aku dah masuk hari ke-7 prektikel. dan semalam my first day la kat Unit Mari Bergosip
(bukan unit sebenar ).then i met with all people dekat unit ni..for time being ada 3 orang ja dekat sini. then orang first aku kenal adalah The Editor ( bukan nama sebenar) . The Editor muda lagi about incha's age. easy going la orang nya.. semalam The Editors ajar aku sedikit la bout video editing. lepas tu aku lak ajar beliau pasal lighting. ok... dia orang photo.. di situ aku agak musykil sebab knowledge dia pasal lighting cuma 15% maybe..... itu aku rasa la. the rest aku tatau la.... sama ada The Editors nak trick aku atau dia memang tatau pasal lighting... antara 2 tu ja.. tapi semalam for sure aku share la dengan dia almost everything yang aku tahu....

untuk rekod, aku sempat usha facebook milik beliau.. owh.. dulu study dekat akademi sky high ( bukan akademi sebenar), dia dah kawen, dia sekarang buat PJJ, dan dia suka sama fotografi.......

aku suka kalo ada geng yang otak kamera cem aku ni... so, in future aku harap The Editor dapat feed aku dengan segala ilmu yang dia ada  dan aku akan berusaha untuk dapatkannya. sebagai balasan aku akan share ilmu yang aku ada untuk aku kongsi dengan beliau. yearghhh...

and lately aku cepat lapar la pagi2....walaupun aku dah breakfast tiap2 pagi bila sampai kul 10 ke 11 ... mesti cem lapar gilo wei.... dulu tak pon.. relek ja.. tapi sekarang ni.

erm... proses nak jadi exercise angle tak lepas2 lagi ni.. hahahah... makan ye kijo.. hehehe,.... kene makan.. kang lapar.. huahahahaha.....


erm.. kalo semalam aku dengan The Editor selongkar almari yang tempatkan lighting cem soft box ngan  umbrella dan cemacam lagi.. pagi tadi lak The Editors datang bawak 90Black milik beliau dan trigger. lepas tu pagi tadi aku dan beliau test drive soft box yang ada.. sesi mini studi berjalan ... yarghhhh..... lawak lak... hehehe..... nak ulas lebih pon bukan nya kalia semua dapt melihat visual.. hurmm... nanti aku sambung la story nya...


bubye...











2 comments:

Anonymous said...

ko siap skalker mamat tu kompem ensem nie! aku kalau tau email awek cun pown aku check2 tau!!
:P

hazel ruslan said...
This comment has been removed by the author.