aku hazel si shutterbugs! smile....

Tuesday, January 26, 2010

i'm a busy career women okay!!

korang tengok title entri kali ni mesti korang cakap.... " busy sangat ke pompuan ni?!!"...

CHOI!  ok busy la wei.. projek juta-juta doe... n FYI aku sorang -sorang je kat opis... the opis belongs to me... everythings is mine okay.. MINE!  but just for today.. kiahkakakakaka.........

mesti korang tak dapat bayangkan dan gambarkan bertapa busy nya aku sebagai career women ....

let me pictures you all this.....

.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.


 okay.. ini working space aku......



korang boleh bayangkan tak bertapa bz nya aku?



 aku masih berlagak cool walaupun BZ okay!


===================

anyway..... sudah terbukti bertapa bz nya aku harini... nak kena edit gambar lagi... mana masa aku nak update blog.. u tell me! sudah terang lagi bersuluh! ahaks!... hampa suma leh tengok la.... dekat working space aku tu.... tengok bertapa banyak nya kerja.. PC sampai 2 aku kena monitize... nak handle laptop lagi... bz okay!!!

"I'm a busy career women"

ini pon aku curi masa sikit tau, mengelat sikit ja demi nak update blog.....
......



p/s: selalunya dalam sehari aku dapat updat dala 2-3 blog.. harini satu ja....and yes! aku sangat teruja dengan angka konco-konco aku yang meningkat ke satu angka setiap hari...

i will follow you ( kena nyanyi macam iklan DIGI... lalalalalala,........)






3 comments:

Shafiqa Mohd said...

busy gak kau ey. :)
keje elok2.haha.

by the way,sumpah aku ingat kau laki!
haha.baru nak ngorat. :DD

hazel ruslan said...

bangkai la pika... aku pompuan yg kiut la..... kalo aku laki.. jum kite kapel boleh? miahahahahha......

Anonymous said...

Nice dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.