aku hazel si shutterbugs! smile....

Thursday, January 7, 2010

woot! woot!

masa aku tengah mengetik keyboard untuk tulis blog ni.

aku agak lapar...
gila lapar...
sangat lapar...

pagi tadi aku brekfest scrambel egg dengan jus oren tesco choice.. miahahahah....
lepas tu i drove pergi kija....

sampai opis i kemas apa yang patot.

lepas tu... aku terima call dari incha .. aduyai.. inca left her tag dalam ferrari aku...

then aku rush p tempat parkir. memang ada la dalam ferrari aku.... tunggu incha sat.
after a while dia pun sampe... lepas bagi aku pon naik opis balik...

sebelum nak sampai kat meja aku, Kak Chik approach aku. dia ajak makan nasik lemak, coz dia ada wat kenduri sket... by that time aku memang starving gila.... kebulur.. perut pon bunyi rentak cak lempong...

so i pon cakap " takpa sat gi saya makan"... walhal segan kemain... bukan jual mahal...... tapi segan.. aku lak freshies kat sini.... STARVING seh.... woot! woot!

nak masuk pantry segan.. untuk elak perut bunyi aku minum dan makan biskut aku bawak..... hehehehe....

nasik lemak itu sungguh menyelerakan... vast! sat gi dah nak lunch hour.. nak p makan puas-puas......

No comments: