aku hazel si shutterbugs! smile....

Sunday, January 10, 2010

just now

WOOT!WOOT!WOOT!

aduh... susah benor aku nak ketemu sama Mr. Alfredo. tadi dah nak pi opis dia dah.. sekali ada orang dalam tu.. ok aku tunggu sat.. mana tahu kalo-kalo jap g abeh... seketika kemudian orang tu dah keluar dari opis nya.. sekali or lain lak masuk.. awat hang busy sangat Mr. Alfredo oih?... aku tunggu lagi.... dalam 5 minit aku pandangbilik beliau.. AHIK.... beliau sudah tiada... aku tanya Kak Bedah Pop (bukan nama sebenar) yang duduk meja sebelah aku.. sekali dia cakap Mr.Alfredo pi meeting... Dah tu time bila nya aku nak jumpak beliau....M&Ms aku dah nak abeh dah ni..... bikin ribut betul la Mr. Alfredo ne....

eish.... geram, aku benci kau Mr.Alfredo.....

time aku tengah tunggu turn nak jumpa Mr. Alfredo.. tanpa segan silu Abang Johnny mai on9 facebook beliau dekat laptop aku... wah riang nye kau Abang Johnny....tapi Cik Hazel Cun tak kisah...  hahahah....
sekarang aku tengah tunggu lunch hour....



p/s: aku perlukan m&ms minis aku... arghhh dah abehh.. im addicted to you minis........

No comments: