aku hazel si shutterbugs! smile....

Wednesday, January 6, 2010

Working Vacation Part II

untuk final projek aku bagi sem akhir kat IKBN ne memang agak asshole for sure. lepas raya haji aku terus balik selangor dan rush ke sungai besar untuk shooting clip video HUJAN bagi lagu yang bertajuk MUDA. dalam rushing, banyak perkara yang agak bangkai dan cem nate bewok pun ada jugak. tapi keja tetap keja. jadi teruskan jugak.

hari pertama aku kat sungai besar yang terletak dekat tanjung karang yang mana penginapan nya kami stay dekat resort haji dorani ne.. memang best. tapi dalam tak best tu ada ja masalah yang tak berapa best mampu timbul. antaranya class mate yang tak berapa nak bagi komitment dalam menjayakan final project ni dan sebagainya. arghhhh!!! itu tolak tepi.. aku ada perkara yang penting lagi sakit dan memalukan untuk aku story kat portal ni.. kalo aku tak story tiada gunanya aku post entri dekat sini.

alkisahnya, aku jadi director dalam satu scene yang bakal aku direct, jadi sampai kat lokasi nya aku pon siap sedia untuk beraksi sebagai director.

kawasn tu kawasan kampong dan fo sho ada la titi.. alkisahnya aku jalan dekat titit tu. lepas tu tetiba cargas panggil aku.. hazel pandang camera. aku pon pandang lor.. aku ingat dia off record rupanya tidak. so i pon jalan la cat walk ala miss Pokok Sena atas titi tu. lepas tu cargas pangil aku lagi.. hazel pandang sini... aku toleh le dekat dia yang ada belakang aku sekali aku tegolek dog sudah.... malu dan sakit... ouch....

moral of the story... jangan catwalk. ever!

1 comment:

All about Me, inCHa…. said...
This comment has been removed by the author.